Poseidon Posted April 18, 2003 Share Posted April 18, 2003 Hvis det kanskje kan være til hjelp for en eller annen, så nevnes at Poseidon idag går Stavanger - Kopervik, med retur imorgen. Om noen skulle ha behov for å henge på, til eller fra Karmøy/Haugesundsområdet er det bare å kontakte meg på 900 81 452. Beklager at fristen ble så kort denne gangen, men der kommer sikkert flere anledninger siden..... mvh Poseidon Quote Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Kare_L Posted April 18, 2003 Share Posted April 18, 2003 Jeg misforstod visst litt. Jeg trodde du skulle slepe en leilighet over fjorden Kåre Noe a-la dette: :wink: Quote Link to post
Poseidon Posted April 20, 2003 Author Share Posted April 20, 2003 Hei igjen Kåre, Nei det behøver ikke være noen misforståelse..... Jeg kan godt ta med en slik neste gang jeg går over fjorden, det er bare å gi beskjed - eller var det meg som misforstod denne gangen? mvh Poseidon (Som nettopp er kommet hjem etter en herlig helg på nordsiden av Ryfylke....) Quote Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts