Lars H. Startet 15.August.2014 Del på Facebook Startet 15.August.2014 Disse "jollene" kom innom en tur her i Hunnebostrand nå nettopp. Seilebåter har jeg null greie på, men så små båter, med to master? Noen som kan informere mer om disse båtene? Lars H. mitt webcam Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Gunga Din Svart 15.August.2014 Del på Facebook Svart 15.August.2014 disse båtene heter EnOrm http://mbruzelius.se/Sjoormarna/Om_Enorm.html Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Lars H. Svart 15.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.August.2014 Er disse EnOrm båtene noe helt spesielt svensk? Jeg har aldri sett noe lignende i Norge. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Gunga Din Svart 15.August.2014 Del på Facebook Svart 15.August.2014 ganske spesielle i Sverige også.......en kille nede i Marstrand som konstruert dem, vet faktisk ikke hvor mange som er bygget, men jeg såg dem for ett par år siden, da de sejlte mellom Dyrøn og Koøn Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
H80 Svart 15.August.2014 Del på Facebook Svart 15.August.2014 De så jo kjempemorsomme ut! Her er det tydeligvis muligheter for å lære seg å seile med mange forskjellige klassiske seilplaner, med både bermuda-, rå-, og gaffelseil. Lars H, får ikke du også lyst til å seile når du ser disse jollene? :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.