Suzuki Startet 20.April.2005 Del på Facebook Startet 20.April.2005 (redigert) heisann skal montere sjefsstol til småen, og lurer på om noen har bra tips / råd i sakens anledning ? Følgende muligheter ønskes; Under sprayhood, i skyggen. Bak på pulpit ( opphøyd med oversikt ) På dekk, ved siden av masten Under dekk, ved matbordet. Jokeren har ikke skyveluke, så montering over motorkassa er uaktuelt.. Ser at Lagoon har fått barneseter, for montering på lagoonbrakettene. Synes dog disse er litt "skranglete" og hengete i sassen. Materialet i foringer mv. er for dårlig.. Tips ? Gjerne med bilder .. Suzuki Redigert 20.April.2005 av Suzuki (see edit history) Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Slagskibet Svart 20.April.2005 Del på Facebook Svart 20.April.2005 Skjønner ikke spørsmålet jeg Send ham ut for å kjøre inn Yamhaen. Barnesete og barnevakt så det holder? Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 20.April.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2005 Skjønner ikke spørsmålet jeg Send ham ut for å kjøre inn Yamhaen. Barnesete og barnevakt så det holder? <{POST_SNAPBACK}> Litt tidlig i en alder av 13 mnd, er dette litt tidlig. Men tiden da 50l superbensin, iblandet litt 2T olje løser alle ( mine ) problemer, kommer nok.. Og etter at jeg ble MC fører, finnes "sov-i-ro" i repertoaret.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Verrie Svart 20.April.2005 Del på Facebook Svart 20.April.2005 I båt trenger man ikke rare greiene, i forhold til bil. Kan gjerne da være "raklete greier" Viktige momenter, hurtigkobling for å frigjøre småen raskt fra stolen, ved situasjoner som påkrever det. Ikke mye stoff, da tørking kan bli problem. 13 måneder ? Da under sprayhood. Huden tåler ikke allverdens, samt på pushpit kan det fort bli "blæst", samt at du har best kontroll på småen da du normalt er fremovervendt. Å ha dem høyt opp i båt, ser jeg ikke poeng med, da bevegelser der er mer vandrende enn nede i båt. 13 måneder, i løpet av sommeren 15 måneder ??? Husk løpestreng !!!!! Stolen kan du antageligvis brenne opp etter st.hans. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 20.April.2005 Del på Facebook Svart 20.April.2005 Vi pleide å sette minstemann i barnesete i luka til kabinen. Bant setet fast med tau i rekkverk ved trappa- og der satt han og sov. Passet oss ypperlig. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 20.April.2005 Del på Facebook Svart 20.April.2005 Tidlig krøkes osv. Fått start på den? Blir veldig overrasket hvis du har problemer med den? Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 20.April.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2005 (redigert) løpestreng er innkjøpt, og monteres en dag med det første.., småen har sele, som kan sitte utenpå flytevest. Mye mer behagelig for en aktiv krabat; enn å sitte stille hele tiden.. Jokeren har ikke skyveluke, så montering der utgår. Thor; har lastet den ut. Det er det jeg har rekki så langt. Men pluggbytte, oljebytte og start står på progremmet i løpet av helga. Rekker mer når man ikke rangler nedpå Tjøme til svarte natta... Suzuki Redigert 20.April.2005 av Suzuki (see edit history) Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Brum Svart 20.April.2005 Del på Facebook Svart 20.April.2005 Hei, Suzuki! Sykkelsete på pushpit, selvsagt hvor det ikke er i veien når dreggen skal ut Det har jeg god erfaring med allefall! Og en pakke med rosiner i beredskap når du skal legge til når det går en kule varmt. For det gjør det som oftest når du ikke trenger det, ikke sant? Ellers har alle tre småtassene mine tuslet rundt med vest og sele kroket godt fast enten i cockpit eller i løpeliner langs dekk. Husk å stoppe linene ved å træ dem gjennom manntau-støttene, så kan du regulere hvor langt frem på dekket tassen kommer. "Kyllingnetting" rundt hele båten er en selvfølge synes jeg, for det meste bare i veien, men du verden så mange barn, bamser og andre kjæledyr og snørr og tårer nettingen har stanset gjennom årene! Ha en fin sesong! Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 20.April.2005 Del på Facebook Svart 20.April.2005 Hei Vi hadde en bilstol på BB og en på SB side i maxien i fjor. Ungene hadde på seg redningsvest når de satt i setene, selv om vi måtte slakke ganske mye på selene. Vi forankret bilsetenei båten og rigget til håndklær når vi trengte skygge til småjentene.. Under dekk var det en soveplass i forpiggen (for henne som var 2 i fjor). På BB side mellom pentry og veggen inn til forpiggen rigget jeg til en barneseng v.h.a. en rundstokk som ble spent opp og et stykke stoff som ble lagt rundt stokken og ned under puta. Dette fungerte glimrende som soveplass for henne som var ca 1/2 i fjor.. 1/2-geir Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Slagskibet Svart 20.April.2005 Del på Facebook Svart 20.April.2005 Pluggbytte????? Etter 7 timer... Den har gått mye på lavt turtall,men allikeveL? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 20.April.2005 Del på Facebook Svart 20.April.2005 Og etter at jeg ble MC fører, finnes "sov-i-ro" i repertoaret.. Å kjøre MC er det eneste som beviselig hjelper på den mannlige fødselsdepresjon. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.