Andersaj Startet 18.August.2014 Del på Facebook Startet 18.August.2014 Hei Har en Maxi 84 med original vanntank fra 1979. Noen som vet om dette er stål eller aluminium. Har etter litt lesing skjønt at jeg ikke kan klore en aluminiumstank. Beste hilsen Anders Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 18.August.2014 Del på Facebook Svart 18.August.2014 www.maxisidorna.com/manualer/manual_maxi_84.pdf står att vattentanken är rostfri. og att den har manlucka..........enklast er å åpne den ! skriver de så.....så mener de helt sikkert rustfritt stål (visserligen er plast eller aluminium også material som er fri for rust, men da hadde de sikkert skrivet plast el Al) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Andersaj Svart 19.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.August.2014 Flott. Tusen takk. Da er den vel i rustfritt stål, da. Men hva mente du med, enklast er å åpne den? Jeg ser vel ikke nedi om det er stål eller alu? Eller mente du i forhold til vasking? A Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 19.August.2014 Del på Facebook Svart 19.August.2014 nei ikke bare gjennom o se...det kan vare vansklig.... men om du skraper så er Al (de fleste sorter) betydlig mykere. men har vansklig o tro att de har Al i en ferskvannstank. Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Andersaj Svart 20.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.August.2014 (redigert) Takk, Gunga Din. Dette med å skrape var lurt. Tenker også at aluminium ikke er lurt i vanntank. Men ble usikker på hvordan de tenkte om det i 1979. Skal dra og skrape litt i vanntanken min Redigert 20.August.2014 av Andersaj (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Busk Svart 20.August.2014 Del på Facebook Svart 20.August.2014 Min forrige båt Maxi 84 fra 1979 hadde rustfri vanntank 95 liter under piggen originalt montert. Septik samme 35 liter 1,0mm . En bekjent med 1981/82 modell hadde plast vanntank, Rustfri septik. Sitér dette innlegget Link to post
Andersaj Svart 20.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.August.2014 Takk. Plast er det ikke, så da er det vel i alle fall ikke aluminium. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.