LykkelitenIV Startet 21.August.2014 Del på Facebook Startet 21.August.2014 Hei ! Jeg vurderer å ta D5L kurs, og nå starter det opp nytt kveldskurs hos NMKS i Bergen. http://www.nmks.no/fritidsskipper Er det noen som har tatt dette, og kan anbefale det ? Er det andre som har D5L kurs i Bergen nå til høsten ? Sitér dette innlegget HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
Poseidon Svart 21.August.2014 Del på Facebook Svart 21.August.2014 Vi regner med å starte D5L-kurs her på baatplassen.no denne høsten også, slik som vi har gjort de foregående årene.Dette er det mange baatplassen-brukere som har tatt og svært mange er fornøyde :saint: Vi følger snart opp med mer detaljer, men her er ihvertfall "Kjøreplanen" som skal følges: Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Tullekopp1 Svart 22.August.2014 Del på Facebook Svart 22.August.2014 Hey, dette høres ut som midt i blinken for meg, har lyst på Kystskipper sertifikat selv, men har ikke bestemt meg for om jeg noen gang kjøper så stor båt. Jeg har pdd en 30 foting og er godt fornøyd med den størrelsen, det er bare det at jeg gjerne vil LÆRE mere, er det noe krav om fartstid etter at sertifikat er tatt for å beholde dette, ellet er det "livsvarig". Blir unødvendig med kurs om det må "vedlikeholdes" med fartstid for mitt vedkommende. Sitér dette innlegget Link to post
Tullekopp1 Svart 22.August.2014 Del på Facebook Svart 22.August.2014 Ups.... pris ??? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.