Domex Startet 22.August.2014 Link til dette innlegget Startet 22.August.2014 Hei Jeg har en Marex 23 dc fra 1986. Trimflapsene er orginale. Er det mulig å bytte brytere slik at jeg får med indikator eller må jeg bytte flapsene også? Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 22.August.2014 Link til dette innlegget Svart 22.August.2014 Nei du kan bytte bryter separat. Vær klar over at det som gir indikatorelysene input er en giver som må monteres på hver flaps i tillegg. Ergo, du må kjøpe nytt brytersett og to givere til hver flaps. Så får du selv vurdere om du synes det er verdt prisen, blir fort 2000-2500,- tror jeg. Alternativt følge med på Finn å kjøpe brukt når det dukker opp. Selges slike ting fra tid til annen, prosjekter som ikke ble noe av. Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 22.August.2014 Link til dette innlegget Svart 22.August.2014 Hvilke type flaps snakker vi om? Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Domex Svart 22.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2014 Vet ikke. Er det noen måte jeg kan finne ut av det? Sitér dette innlegget Link to post
Sven-Erik2 Svart 22.August.2014 Link til dette innlegget Svart 22.August.2014 Jeg har gjort dette på Bennet hydrauliske trimflaps. Kjøpte et ombyggingssett til rundt 1500,- som inneholdt sensorer, ledninger og enet for montasje på dashboard med lysdiode søyler for begge sider. De eksisterend bryterene måtte ikke skiftes.Hvis du poster bilder av pumpa for trimplanene i motorommet (med mindre du har elektomekaniske trimplan) så kan sikkert noen si hva slags trimplan du har. Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 23.August.2014 Link til dette innlegget Svart 23.August.2014 (redigert) Fabrikatet står vel på pumpe/reservoar tanken? Dersom de er hydrauliske Redigert 23.August.2014 av SoBo (see edit history) Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Jori Svart 23.August.2014 Link til dette innlegget Svart 23.August.2014 Kan jo kjøpe Bennet sitt sett uansett fabrikat ellers. Eneste er at plug&play ikke vil virke, men spørs om det er så mye Plug&Play på noe fra 86 uansett. Bennet sitt sensorsett og lysindikatorer er uavhengig det andre systemet, kall det gjerne ekstrautstyr for ettermontering. For øvrig hadde mine Bennet fra 91 Plug&Play, men alle kontaktene var så irret at de gikk i oppløsning når man trakk ut for å skjøte innpå. Så endte opp med kabelskor og den tradisjonelle måten. Jeg bygde inn slik autotuning på trimplanene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.