Jump to content

Bytte brytere på trimflaps til brytere med indikator

Domex

Recommended Posts

Nei du kan bytte bryter separat. Vær klar over at det som gir indikatorelysene input er en giver som må monteres på hver flaps i tillegg. Ergo, du må kjøpe nytt brytersett og to givere til hver flaps. Så får du selv vurdere om du synes det er verdt prisen, blir fort 2000-2500,- tror jeg. Alternativt følge med på Finn å kjøpe brukt når det dukker opp. Selges slike ting fra tid til annen, prosjekter som ikke ble noe av.

Jeg har gjort dette på Bennet hydrauliske trimflaps. Kjøpte et ombyggingssett til rundt 1500,- som inneholdt sensorer, ledninger og enet for montasje på dashboard med lysdiode søyler for begge sider. De eksisterend bryterene måtte ikke skiftes.
Hvis du poster bilder av pumpa for trimplanene i motorommet (med mindre du har elektomekaniske trimplan) så kan sikkert noen si hva slags trimplan du har.

Kan jo kjøpe Bennet sitt sett uansett fabrikat ellers. Eneste er at plug&play ikke vil virke, men spørs om det er så mye Plug&Play på noe fra 86 uansett. Bennet sitt sensorsett og lysindikatorer er uavhengig det andre systemet, kall det gjerne ekstrautstyr for ettermontering. For øvrig hadde mine Bennet fra 91 Plug&Play, men alle kontaktene var så irret at de gikk i oppløsning når man trakk ut for å skjøte innpå. Så endte opp med kabelskor og den tradisjonelle måten. Jeg bygde inn slik autotuning på trimplanene.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...