Broom solent Startet 22.August.2014 Link til dette innlegget Startet 22.August.2014 (redigert) Noen som vet hvor jeg kan få tak i ny gummibelg til DPC eksospotte? Trenger kun gummien da den tidl har vært varmkjørt og delvis defekt, trenger derfor ikke endestykkene. Komplett potte koster ca 4500. Maritim leverer kun komplette Potter. Diameter er 203 mm, lengde 500 mm. Redigert 22.August.2014 av Broom solent (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 23.August.2014 Link til dette innlegget Svart 23.August.2014 Har en slik liggende på jobben, du kan få den billig. Må bare sjekke målene først. Sitér dette innlegget Link to post
Broom solent Svart 23.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.August.2014 Sier du det, kjempefint, hører fra deg senere. Ulf Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 31.August.2014 Link til dette innlegget Svart 31.August.2014 (redigert) Beklager at dette tok litt tid! Min er dessverre for liten, Den er bare 30 cm lang, og ca. 18 i diameter. Prøv en telefon til Dunlop Hiflex. De har slike slanger vil jeg tro! Redigert 31.August.2014 av Lady B (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.