Fjordgubbe Startet 23.August.2014 Link til dette innlegget Startet 23.August.2014 Ser i tidlegare trådar GSM-overvaking av båt er diskutert. Men med den utviklingen ein har på området, vert slike trådar fort gamle. Slik ogso her. Då er mitt spørsmål: Forslag til innandørs GSM-kammeraovervaking, med bevegelsessensor, av båt rundt 30 fot. Pris ca 1500-3000. Sjå brukandes ut. Må kunna tilkoplast sensorar, helst trådlause. Ser det er mykje å finna på nettet, men vanskeleg å velje. Kva vil fagfolka her anbefale? Sitér dette innlegget Link to post
Muren Motorsport Svart 23.August.2014 Link til dette innlegget Svart 23.August.2014 http://www.smartprodukter.com/ Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 24.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.August.2014 Det er faktisk denne eg har lurt på, men ser det er andre tilsvarande som sikkert er like bra? Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 3.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2015 Er det nokon som kjenner til Vivotek 8166 overvakingskammera, og kvar ein får kjøpt det her til lands? Ser her er fleire linsetypar, og når eg har lite greie på det, spør eg kva linse ein må ha når overvåkingsområdet berre er på ca 3x4 m? Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 3.April.2015 Link til dette innlegget Svart 3.April.2015 Har Dlink 932 kamera. fungerar bra tillsammans med Dlinks molntjänst. Billig och lätt att installera men förutsätter kontakt med ett fungerande nätverk eller en 3G-router ombord. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 3.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2015 Er tenkt plassert i himlinga. Det som er det kjekke med dette kameraet er at det er lite og pent, og gjer lite av seg. Må ikkje stikke for langt ned heller slik at ein stangar oppi det. Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 3.April.2015 Link til dette innlegget Svart 3.April.2015 Tror Astor hadde en test av noe slikt utstyr i siste Båtens Verden. Han vet kanskje? Kk Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 3.April.2015 Link til dette innlegget Svart 3.April.2015 Har Logitech Alert 750e og Dlink 932L ombord. Bra begge to, men Logitech Alert 750e er jo i en klasse for seg selv. Begge er aktivert med motion detect, varsling epost,mobil og video-opptak på produsentenes servere. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 3.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2015 Sikkert mange som kan brukast, men so var det storleiken og designet. Viktig i ein båt, elles ikkje. Ingen av dei ovanfor kjem i nærleiken av Vivotek 8166 på desse parametrane. Vil helst ikkje at båten min skal sjå ut som eit overvakingsfarty. Sitér dette innlegget Link to post
Rexus Svart 4.April.2015 Link til dette innlegget Svart 4.April.2015 En form for overvåking når båten ligger i havn og i vinteropplag er noe jeg også er på jakt etter. Men jeg har ikke funnet produktet ennå. Ønsker et kamera som reagerer på bevegelse, og som sender bilde til mobilen min. Det må gå på batteri. Foreløpig er "viltkamera" det som best vil dekke mitt behov: http://www.viltkamera.no/webshop/, men andre gode forslag mottas med takk. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 4.April.2015 Link til dette innlegget Svart 4.April.2015 Vi har et bevegelseskamera fra abteknikk.no. I tillegg to ip-kameraer, ett ute og ett inne som går via router. God kontroll hele året. Har beskrevet alle ivtidligete tråder, flere ganger. V Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.