Sydvesten Startet 25.August.2014 Del på Facebook Startet 25.August.2014 (redigert) Kartverket frigir historiske kart over Norge for nedlasting. Redigert 25.August.2014 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Roger og Olina Svart 25.August.2014 Del på Facebook Svart 25.August.2014 Det var nå en skulle hatt en printer som kunne printe ut store ark... Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 25.August.2014 Del på Facebook Svart 25.August.2014 takk for interessant link Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Jonas78 Svart 26.August.2014 Del på Facebook Svart 26.August.2014 Det var nå en skulle hatt en printer som kunne printe ut store ark... Fotoknudsen og Japan foto kan printe store bilder. Last de opp som bildefil så får du de på stort ark eller lerret levert for en billib penge fra fotoforretningenen :-) Sitér dette innlegget Bruk vest! Link to post
olews Svart 26.August.2014 Del på Facebook Svart 26.August.2014 Et skritt i riktig retning, hadde da bare gitt ut alle data så vi kunne få open source kart av kysten hadde det vært enda bedre. På land er allerede frigitte data integrert i OpenStreetmap. Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.