BETH Startet 25.August.2014 Link til dette innlegget Startet 25.August.2014 Har problemer med at webstoen lukter. Spissielt ved oppstart. Det lukter litt brent. Det er ikke dieselrøyk lukt. De tar luften ute. Har noen som tips. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 26.August.2014 Link til dette innlegget Svart 26.August.2014 Er det en eldre installasjon så kan det hende det er mye støv rundt brenneren. Plukk ut og blås reint med trykkluft. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Seilars Svart 26.August.2014 Link til dette innlegget Svart 26.August.2014 Sjekk luftslangen ut av varmeren når den går på fullt, er det denne som er for varm? Min forkullet delvis bort rett før jeg måtte bytte omtrent alle komponentene i varmeren. 5000 er visstnok ganske lik 3500, men vifta er kraftigere, og får man ikke helt nok luft gjennom den, kan det nok bli varmt. Min varmer sluttet da å virke, og gav en feilkode. Etter 14000 i påkost, visstnok alle slitedelene var varmeren i orden igjen. Dieselvarmere trenger av og til litt stell, min har vært 3 ganger på verksted i løpet av 12 sesonger. Brennkammer er en gjenganger. Nå skal sies at min har vært mye brukt, men kun i fritidsbåt. Sitér dette innlegget Link to post
BETH Svart 30.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.August.2014 hei. Takker for svar! Får begynne å sjekke. Sitér dette innlegget Link to post
BETH Svart 28.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.September.2014 Hei. Jeg fant feilen. Den første 1.5 meteren av ut slangen(varm side) var delvis gått i oppløsning. Det var ikke lett å se da den var isolert. (Ingenting vare evig ) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.