odis123 Startet 27.August.2014 Del på Facebook Startet 27.August.2014 Jeg har akkurat koblet til vannet til dusjen akter. Problemet er at etter noen sekunder slutter det å komme vann. 10 sek senere kommer det litt igjen. Vasken på toalettet funker fint. Tror jeg har koblet kaldtvannet til akter forran der vannet går inn til varmtvannsbrederen. kan det være en sammenheng ? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 27.August.2014 Del på Facebook Svart 27.August.2014 Skulle ikkje bety noko kor du har kobla inn det kalde. Går pumpa heile tida ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
odis123 Svart 27.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.August.2014 Ja, den gjør det når jeg setter på vannet. Sitér dette innlegget Link to post
Kristina III Svart 28.August.2014 Del på Facebook Svart 28.August.2014 Dritt i slangen. Sitér dette innlegget Link to post
nor star 290.. Svart 28.August.2014 Del på Facebook Svart 28.August.2014 Knekk på slangen Sitér dette innlegget Link to post
nor star 290.. Svart 28.August.2014 Del på Facebook Svart 28.August.2014 Knekk på slangen Sitér dette innlegget Link to post
Anjuma Svart 28.August.2014 Del på Facebook Svart 28.August.2014 Hvis pumpa går hele tiden, men vann ikke kommer frem til dusjen så må det jo være en lekkasje eller at pumpa suger luft. Antar du har trykkpumpe og denne starter når mottrykket synker. Sitér dette innlegget Reparasjon av kretskort til Wallas dieselvarmere. https://baatplassen.n...hp?product=5533 Link to post
zooper Svart 28.August.2014 Del på Facebook Svart 28.August.2014 Knekk på slangen eller en gal type slange som kollapser høres ut som en grei ting å sjekke. Dersom du ikke har ekspansjonstank så kan dette forklare et ujevnt vanntrykk, men neppe et opphør på vanntrykk på flere sekunder. En ekspansjonstank er uansett en god og rimelig investering: http://www.seatronic.no/vvs-ekspansjonstanker-c-53_321/ekspansjonstank-plast-p-717 Sitér dette innlegget Link to post
NAL Svart 28.August.2014 Del på Facebook Svart 28.August.2014 Og med det samme bør du sjekkke selve dusjhodet, om det er delvis tett. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.