rsakse Startet 30.August.2014 Del på Facebook Startet 30.August.2014 Hei. Dette har vært oppe her før har jeg sett. Jeg sendte en forespørsel til Sleipner, men har ikke fått noe svar. Så jeg droppa Sleipner. Motor 20hk,135 kg med gir.Kikka hos Maritim og fant disse. http://www.maritim.no/motor-styring/motorlabber/motorlabb-type-b-s-45-galv-m-bolt Det som står i båten nå er 60 shore, men har en for kraftig vibrasjon i område 900 til 1000 rpm. Og det er det samme om giret er innkoblet eller utkoblet. Ingen vibrasjon på andre turall. Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 31.August.2014 Del på Facebook Svart 31.August.2014 (redigert) Send forespørsel til info@sleipner.no og oppgi motor effekt, vekt motor m gir, turtall, utveksling gir og avstand mellom labber så får du nok beregnet dette hos Sleipner. Redigert 31.August.2014 av Elise (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Luco Svart 31.August.2014 Del på Facebook Svart 31.August.2014 Jeg har 4 ubrukte sleipner S2-65 som jeg kjøpte feil for et halvt år siden som du kan få 40% under sleipner pris om det er inntressant? Sitér dette innlegget Link to post
rsakse Svart 31.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.August.2014 Jeg har sendt info til info@sleipner.no Og ikke fått noe svar. Mange kloke hoder her på forumet, så jeg håpet på litt faglig input her. Takk for tilbudet Luco, men de blir sikkert alt for stive for den lette motoren min. Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 31.August.2014 Del på Facebook Svart 31.August.2014 http://bjt.no/ Bjarne Johnsen Teknisk på Kokstad i Bergen har god kompetanse og fornuftige priser. Anbefales. Kontakt disse på telefon og få god info. Sitér dette innlegget Link to post
rsakse Svart 31.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.August.2014 Takk TMe, det skal jeg gjøre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.