Gnasseradden Startet 31.August.2014 Del på Facebook Startet 31.August.2014 Er det noen som vet hva man kan få for en velfungerende simrad ca 44 med radar? Vurderer å bytte i båten. Greit å vite om det har noe verdi ved eventuelt salg. Sitér dette innlegget Link to post
Arvor 20 Fish Svart 31.August.2014 Del på Facebook Svart 31.August.2014 Hvorfor kjøpe ny når den funker vel? Spøk... Det er kanskje ekkoloddet som kan ha verdi dersom du har bronsegiver som bv744 f.eks. Det er vel markedet som setter verdien, og vanskelig å anslå. Jeg har samme pakke med radar, og kunne også tenkt å fornye nå når slikt utstyr er blitt relativt rimelig nytt. Blir nok ikke på et par år enda.... Sitér dette innlegget Link to post
Gnasseradden Svart 31.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.August.2014 Ja, det positive er jo at nytt ikke koster på langt nær så mye som før, men er fremdeles en relativt stor investering .....føles litt bedre å skifte om man får noen lapper for det gamle. Sitér dette innlegget Link to post
Knude Svart 31.August.2014 Del på Facebook Svart 31.August.2014 Elektronikk er desverre ferskvare og selv om dette for noen få år siden var en "grom" og kostbar innstalasjon så gikk den ut på datoen i 2007-2008. Hadde selv CX 44 med radar i en båt som jeg solgte i 2011. Kvalitet for alle penga! Om den oppdateres med siste software så kan dette kanskje ha en verdi på 5-6000,- for en som skal bytte ut en som er defekt. Nesten alle større Norskproduserte båter fikk Simrad utstyr montert fra ca 1997 og frem til 2006 så det er mange båter med dette utstyret. (Og det er mange produsenter som laget dascbord til målet på denne skjermen) Lykke til med salg ! Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
abbor Svart 31.August.2014 Del på Facebook Svart 31.August.2014 Ser at en brukt Simrad radar dome av denne generasjonen er lagt ut av en stor bruktforhandler for 4300kr på eBay, jeg synes det er mye. Skulle jeg solgt elektronikken din hadde jeg forlangt 8 tusen og vært villig til å gå ned til 6 etter ei stund. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.