Jump to content

gh 15, vann mellom skrogene


Tegler

Recommended Posts

Ikke rart den lekker med ødelagt o-ring! Du kan selvsagt få båten slett innvendig med mye sparkling og sliping, men jeg ville ikke ha lagt så mye arbeid i det. På mange måter er det jo en fordel at den har litt ru flater innvendig, ikke så lett å gli da....

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Ville heller ikke brydd meg om at det er litt grov støp i dørken, mange fordel med det også. Ville vært mer bekymret hvis råte på undersiden, men båten kan jo fungere meget bra på tross av dette hvis den blir tett og tørr med ny O-ring på plass på pluggen.

 

Å innrede båten din slik som tegning viser vil koste MYE penger, og MASSE arbeid. Så du er bedre tjent med å kose deg med båten du har, drive litt småfiks på den, og heller spare pengene til å kjøpe deg en mer fancy båt etter hvert.

 

Du kunne jo lagt ut et bilde av innredningen slik den er i dag, og se om noen kommer med noen tips til rimelige forbedringer? :wink:

Link to post
Share on other sites

Takk for svar. Det lekker en del vann i ved styrekonsollen og, så den skal jeg montere på en plate og feste den ordentlig. Forrige eier hadde bare skrudd den fast og smørt på noe guffe. Kom vann opp fra festene rundt konsollen.

 

Det jeg ønsker er en stol bak som jeg kan sitte å kjøre i, og siden vi har en unge på 11mnd og en datter på 9. Hun på 9 har cerebral parese. Hun sleit litt med å sitte på planken, så kanskje en eller to stoler foran konsollen hadde vært noe.

Jeg er veldig åpen for forslag til forbedringer, og veldig fersk når det gjelder båt

 

https://baatplassen.no/bildearkiv/56/56874/20140903_202103.jpg

 

NB. båten er full av måkebæsj...

Redigert av Geir Tegler (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...