Hobby 430 Sport Startet 1.September.2014 Del på Facebook Startet 1.September.2014 Hei, Er det noen som vet om det selges surstrømming I nærheten av svinesund-Strømstad?? Tenkte å prøve dette som agn til hummerteinene I oktober! Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Hobby 430 Sport Svart 1.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.September.2014 Ser ut til at det kan være rett sorten til å ha I teneine :P https://www.youtube.com/watch?v=3vEl6Ey8Gdc Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Big Horn Svart 1.September.2014 Del på Facebook Svart 1.September.2014 Hummer liker ikke fordervet mat...... Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 1.September.2014 Del på Facebook Svart 1.September.2014 Surstrømming selges på alle vel assorterte mat forretninger i hele Sverige.. så det er bare å stikke innom og hente så mange bokser man ønsker.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Ida Marie III Svart 1.September.2014 Del på Facebook Svart 1.September.2014 Hummer liker ikke fordervet mat...... Er delte meninger om det... Krabbe foretrekker ferskt agn, men mange hummerfiskere jeg har snakket med poengterer dette med bedervet agn til hummer... Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 1.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.September.2014 Eg har altid brukt saltet makrell som lukter godt!! fisker hummer som bare det :) Hva mener du med Vel assorterte Sydvesten? kan eg stikke innom matvarebutikken på Nordbysenteret og finne det der?? Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Big Horn Svart 1.September.2014 Del på Facebook Svart 1.September.2014 Der ser man.... Min erfaring tilsier at krabber liker fordervet mat, og hummer fersk mat..... Pleier faktisk å ha agnefisken til krabbeteinene liggende i 4-5 døgn før de plasseres i teinene. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 1.September.2014 Del på Facebook Svart 1.September.2014 Det kan du.. sikkert også lokalkjøpmannen..Surstrømming er nasjonalrett i Sverige.. Så det finnes omtrent overalt Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
ags88 Svart 1.September.2014 Del på Facebook Svart 1.September.2014 Fordervet og rotten?!? Da går d jo bare i oppløsning i havet så å si med engang? Litt surnet går jeg med på, i år så lå makrellen i naustet i 4 døgn før den ble saltet, det er slik vi gjør det stor sett. Sitér dette innlegget Båter jeg har nå: Atlantic 400ST Uten motor for tiden* Øien 530F og Yamaha 40HK 4 takt * Liten tre pramme Båter har hadde tidligere: Finnøy 26 fots sjark og 10 hk sabb diesel Kval kjøtt e mat, og gått e d å. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.