Jump to content

Hvor kjøpe anti-skli belegg til å lime fast?

jonerl

Recommended Posts

Har en gammel With Vital fra -79. Den hadde antiskli på fordekk. Dett var av typen tape/teip men var 90x100 cm. Har lett rundt om for å finne noe lignende. 3M kan ikke levere. Noen som vet hvor jeg skla lete?

Har jo vurdert det men er redd for at resultatet ikke blir bra. Det er en nedfelling i dekket som teipen skal ligge i. Ønsker jo også å bringe båten mest mulig til original skikk da den nettopp er kjøpt. Hadde samme type båt for 30 år siden :)

Butikker som selger skateboard (rullebrett) selger som regel også ny griptape (det sandpapiret som er oppå) til å lime på brettene når det er slitt. Det leveres i større flak. Muligens dette kan brukes?

:crazy: Har ikke tenkt på rullebrett før men det kan være en løsning. Problemet er at de bare er for små flak. Ønsket hele flaten i ett stykke, men det ser ikke ut til at jeg finner noe slikt i Norge.
  • 5 years later...

jeg tar opp igjen denne tråden ettersom jeg nå har lest gjennom alle tråder som omhandler antiskli uten å finne noen som har en god løsning

På båten min er det et antisklibelegg som er limt i hele gangbanen fra akter til baug. Dette er et slags "sandpapir" lignende det som er på skateboard. Dette begynner å bli slitt så jeg skulle gjerne fått fatt i noe nytt.

Er det noen som vet om slikt belegg på ruller.

Skatebutikker selger i alle fall størrelser passende til brett, kanskje de har på rull også? Jeg ville ha sjekket en slik butikk først...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Jama marina har i 100 mm bredde inne i butikken på rull.Også andre bredder. Ikke i nettbutikken ser eg. Jama ligger i Stavanger

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com