Jump to content

Firma i Grenland som kan lage targabøyle i rustfritt?

Berglundsen

Recommended Posts

Jeg har modellert og tegnet en bøyle til å montere på seilbåten og skulle gjerne ha hatt en pris på å lage denne i syrefaste rør. Er det noen som kjenner til noen verksteder i Grenland eller nærheten som har utstyr til å lage denne for meg? Skulle gjerne innhentet pris fra flere verksteder. (Sikkert ikke billig). Har allerede kontaktet Skien Rustfri.

https://baatplassen.no/bildearkiv/50/50671/capture.jpg

Moderator har endret emnetittelen. Var opprinnelig Hvem har utstyr til å lage denne i Grenland? hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".
Alle må vennligst lese disse før man poster.
  • 2 uker senere...

PSpartner i Porsgrunn kan være verdt en tlf.

Hvor lenge har disse holdt på der?

Har alltid rettet felger i lokalene til gamle Grenland Mekaniske, uten å tenkt på hva firmaet heter.

Sist jobb tok jeg til noen andre da jeg ble fortalt i juni at bedriften i gamle mekaniske lokalene var stengt/konkurs? Men jeg ble kanskje feilinformert da? (Vedkommende kom kanskje til feriestengte dører, og konkluderte med nedlagt?)

Redigert av Jan E. (see edit history)

Jara Wynja

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...