Gnasseradden Startet 6.September.2014 Del på Facebook Startet 6.September.2014 Vurderer å kjøpe meg kartplotter, radar, autopilot etc. Er det noen som har erfaring med MjøsService. Prismessig virker de veldig ok. Sitér dette innlegget Link to post
Landkrabbene Svart 6.September.2014 Del på Facebook Svart 6.September.2014 Har ikke handlet noe av dem selv, men har forstått det som de er av de desidert beste å handle av. Tilegner seg førstehåndskunnskap om varene som selges. Det vil si at de tester ut tingene selv. Sitér dette innlegget Link to post
ehrnst Svart 6.September.2014 Del på Facebook Svart 6.September.2014 Fikk god feeling når jeg kontaktet dem med spørsmål, mennde hadde ikke produktet jeg ville ha på lager. Og har jeg bestemt meg for å handle, så skal det skje fort ;) Sitér dette innlegget Link to post
8lv Svart 6.September.2014 Del på Facebook Svart 6.September.2014 Jau har handla plotter, ekkolodd radar osv der og det er en strålende service og prisene har vert veldig ok i forhold til andre ! Sitér dette innlegget Link to post
staram Svart 6.September.2014 Del på Facebook Svart 6.September.2014 Hvor ligger denne butikken? Sitér dette innlegget Link to post
8lv Svart 6.September.2014 Del på Facebook Svart 6.September.2014 Gjøvik tror jeg ! Om dei har butikk vet jeg ikke men du finner dei på nett ! Sitér dette innlegget Link to post
staram Svart 6.September.2014 Del på Facebook Svart 6.September.2014 Rett på andre siden av Mjøsa ja. Og jeg har ikke hørt om dem. . Takk for tipset ! Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 6.September.2014 Del på Facebook Svart 6.September.2014 Har kjøpt det meste av elektronikk hos dem og fikk et meget godt og solid inntrykk av deres kunnskap/vilje og evne til rask ekspedering! Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 6.September.2014 Del på Facebook Svart 6.September.2014 Hyggelig og hjelpsom og virka kunnskapsrik. Eg sendte mail spørsmål om ny vhf mot gammel plotter for ei tid tilbake, og fikk telefon med inngående forklaring og god hjelp. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Cheng Svart 6.September.2014 Del på Facebook Svart 6.September.2014 De var raske til å sende når jeg hadde bestilt, tok bare ettpar-tre dager før det lå på det lokale postkontoret. Jeg handlet en plotter mm som jeg har hadde litt krøll med; de har kjapp og bra kundeservice! -Ville ikke vært redd å handle noe derifra :-) Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 7.September.2014 Del på Facebook Svart 7.September.2014 Og med Mjøsservice får en utmerket service også etter handelen enten det gjelder spørsmål i forbindelse med installasjonen eller eventuell reklamasjon. Stener som driver Mjøsservice er selv ivrig båtfisker og han er også installatør så han har mye bedre kjennskap til det de selger og monteringen av dette enn det de fleste andre forhandlere har. Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 7.September.2014 Del på Facebook Svart 7.September.2014 Kjapt spørsmål: Tilbyr Mjøsservice montering av utstyr i Osloområdet, enten selv eller via kontakter/partnere? Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Kaffelars Svart 7.September.2014 Del på Facebook Svart 7.September.2014 Handlet ekkolodd/plotter og autopilot fra dem, og tilleggsdeler senere. Udelte positive erfaringer med Stener / Mjøsservice, best i klassen av de nettbutikker jeg har vært borti her til lands :) Sitér dette innlegget Link to post
Sidestick Svart 7.September.2014 Del på Facebook Svart 7.September.2014 Kan bare melde det samme som de over. Hjelpevillig og kunnskapsrik. Har kjøpt (altfor :-)) mye utstyr derfra. Meget fornøyd med handelen Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 7.September.2014 Del på Facebook Svart 7.September.2014 Kjapt spørsmål: Tilbyr Mjøsservice montering av utstyr i Osloområdet, enten selv eller via kontakter/partnere? Regner med at det går greit utenom høysesong, men jeg skal sjekke med Stener. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 7.September.2014 Del på Facebook Svart 7.September.2014 Har ikke erfaring med MjøsService, men hvis man i tillegg handler noe som Pronav har importert, så har i alle fall jeg fått veldig god service derfra.... Senest i dag klokka 0839 sendte jeg en mail til Pronav og fikk svar 0858! Slå den på en søndag morgen! (nei jeg har ingen forbindelser til Pronav) Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 7.September.2014 Del på Facebook Svart 7.September.2014 Svært god erfaring. Og saman med Høcom er dei i hovudsak rimlegast på båtelektronikk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.