vik800f Startet 8.September.2014 Del på Facebook Startet 8.September.2014 Hei, har en mercury seapro 10 hk som ikke vil gå skikkelig, har brukt den hele sommeren uten noe tull men nå her om dagen begynte den å fuske. Den starter og går når den er kald, ikke lettstartet, men får den til å gå etter en stund. Hvis jeg klarer å "lure den" opp i full fart går den hele tiden mens jeg klarer å holde den oppe i fart, men dersom jeg må slakke av vil den ikke mere. Da kan jeg dra lenge, før den tenner igjen. Lurte på om det var noe med bensin tilførsel så jeg demonterte og rengjorde gasser, uten forbedring. Tennpluggene ser ok ut. Noen som har gode tips til feilsøking? Lurer også på om noen vet en god side man kan søke opp hvor gammel motoren er, ut fra serienr? Sitér dette innlegget Link to post
vik800f Svart 19.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2016 Hei sliter enda med samme symptomer, noen gode tips? Sitér dette innlegget Link to post
sebba2 Svart 19.Mai.2016 Del på Facebook Svart 19.Mai.2016 Skjekk coilene! Høres gjerne ut som motoren ikke får nok bensin. Skjekk begge endene av bensinslangen! Kan være dn tar med luft fra tanken. Sitér dette innlegget -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris Link to post
vik800f Svart 19.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2016 Hei Takk for svar. Tror at motoren får nok bensin, det ser til tider ut som den får for mye. Har også tenkt at kanskje coilene begynner å bli dårlige. Men er det da slik at coilene kan både virke og ikke virke alt etter dagsform? Har du noen enkle tips for hvordan man sjekker disse? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.