GoFaster Startet 9.September.2014 Link til dette innlegget Startet 9.September.2014 Noen her som vet beste måten og forsterka akterspeilet på en dalla pieta 16? Dragerene ser fine å hele ut men alikavel sprekker det.... Er den gamle versjonen med bred cockpit. Takk får svar! Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 9.September.2014 Link til dette innlegget Svart 9.September.2014 var en Pieta tråd her nylig, med div bilder Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Lars K Svart 9.September.2014 Link til dette innlegget Svart 9.September.2014 Du kan jo se hvordan jeg har gjort dette. https://baatplassen.no/i/topic/94672-dalla-pieta-16-prosjekt/ Skal du ha stor motor på den? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 10.September.2014 Link til dette innlegget Svart 10.September.2014 Legg ut et bilde av hvor det sprekker, så kan jeg kanskje fortelle deg om det er strukturellt eller ikke. Jeg har noe erfaring med den båten... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.