ohm Svart 7.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2014 Da bør du kontakte han med Warrioren. Vil tro at det er mulig å diskutere prisen ned etterhvert, jeg tok en sonderingstelefon og da var kjapt innpå prisavslag..... Ser ut som det kan være i seineste laget. I dag er den markert solgt (om det er denne da). Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 7.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2014 (redigert) Den Wariorren ser jo perfekt ut til både langtur og til å bo i! Mange rimelig ferske oppgraderinger og gode løsninger etter min smak. Det eneste minuset slik jeg ser det er at den har drev.. Men det skulle nå vært til å leve med, selv om det er en forkastelig metode å overføre motorkreftene til vannet med (i seilbåt) Redigert 7.Oktober.2014 av Hakkannen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Festina_Lente Svart 8.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2014 http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=52357552 Kom nettopp på FINN. Hvis ikke jeg allerede hadde prosjektbåt hadde denne vært aktuell. Her er mye ekte potensiale! En båt for deg Pinkvin? Sitér dette innlegget Link to post
Mizar Svart 24.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2015 (redigert) Siden tråden dro seg over mot fokus på mitt kjøp av denne båten som ikke ble noe av, så får jeg vel bare fortelle til de som måtte følge med på det (hvis det har noen interesse da), at en av de faktorene jeg nevnte rundt mine båtplaner, nemlig egen helse, har tatt en sving nedenom i det siste. Så jeg avventer nå bare utviklingen, dette kan slå begge veier. -Og bare så det er sagt samtidig: Optimisten i meg holder stand! Drømmen lever. - En annen litt artig(ere) ting: Den HR 94 som "glapp" for meg i fjor (heldigvis burde jeg vel si nå egentlig), og er den båten som startet hele denne tråden (opprinnelig om motoren), ligger nå ute for salg igjen! Og to andre av samme slag til høyere pris har også kommet tilbake i løpet av våren. -Dette er jo relativt enkle båter, og jeg slutter ikke å forundres over hvor "harde" selgere av denne båtmodellen er på prisen. -Men det er jo bra båter, det er ikke det. Blir spennende å se. Og mens jeg tar en grundig prat med legen om min fremtidige helseutvikling, avventer jeg besiktigelser og utsetter muligens kjøpet av ny båt inntil videre (igjen!). Og er spent på hvor lenge disse tre HR 94 blir liggende i år, før noen av de kan merkes "solgt". Hvis det kommer en egen tråd om mitt båtkjøp slik jeg sa tidligere i denne tråden, betyr det altså at jeg satser på at helsa holder. Hvis ikke, skrinlegges etter hvert drømmene, dessverre. Utfallet er foreløpig helt åpent. Redigert 24.Mai.2015 av Propell1 (see edit history) Sitér dette innlegget Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.