Biam1 Startet 15.September.2014 Del på Facebook Startet 15.September.2014 (redigert) Hei, Skal kjøpe ny kalesje til min Marex 770 (1986 modell, kremfarget skrog). Har bestemt meg for blå, da jeg syntes det frisker opp litt og er en praktisk farge. MEN - så er jeg i tvil om blå fargen. Tror jeg bestiller fra "Hansen Protection" og der er det flere blå farger. "Indigo" / "Navy" og "Petrol". Hva velger jeg ? http://www.hansenprotection.no/marine/kalesjer/duk.html :) Noen som har erfaring med disse fargene? Vil ikke ha for mørk farge, men en frisk klar blå! //Marex770 Redigert 15.September.2014 av Wester (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 15.September.2014 Del på Facebook Svart 15.September.2014 Jeg ville valgt Navy, da Petrol blir litt for lys og matt, etter min smak da Navy: Petrol: Sitér dette innlegget Link to post
Biam1 Svart 16.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.September.2014 takk for tips! :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.