Fyret 25 Startet 15.September.2014 Del på Facebook Startet 15.September.2014 Heisann :-) Trenger litt hjelp her angående prisvurdering av en båt ;-) Båten det dreier seg om er en Sims Super V 14 Fot, med en Yamaha 85 totakt. Lurer på hva denne har av værdi, fordi jeg kanskje skal bytte til meg denne båten. Den er i meget god stand, å stort sett alt i båten er nytt, følger også med en helt ny båthenger som er tilpasset båten som ble kjøpt i Mai i år. Legger ved noen bilder av båten, å håper at noen kanskje har en formening om hva den er værdt ;-) Å hvis det er noen som er intresert i båten, så er det bare å si ifra! Å hva man eventuelt ville gitt for den ;-) For hvis jeg skal bytte den til meg, så skal den selges med engang ;-) På forhånd, takk for svar! :-) Sitér dette innlegget Bukh - Powering Marine Safety Troll 20 med Bukh DV 10 Link to post
Fyret 25 Svart 15.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.September.2014 Opp :-) Sitér dette innlegget Bukh - Powering Marine Safety Troll 20 med Bukh DV 10 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.