Sturle Grønbeck Startet 15.September.2014 Del på Facebook Startet 15.September.2014 Har kjøpt min første båt m inboard og drev. Forsøker å få så bratt læringslurve som mulig? Servopumpa lekker litt rundt navet. Kan ikke se at det har minket fra reservoaret i løpet av sommeren, men det kommer stadig litt olje ut. Er dette ok så lenge jeg følger med, eller er det bare å bytte? Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 15.September.2014 Del på Facebook Svart 15.September.2014 Jeg ville ha tatt av pumpa til vinteren og byttet simmerring, det er sikkert ikke noe hokus pokus. Sitér dette innlegget Link to post
Sturle Grønbeck Svart 15.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.September.2014 (redigert) Hei og takk for rask tilbakemelding! Jeg har sett etter rep sett til pumpa, men kan ikke finne annet enn komplett pumpe. Noen som har sett noe annet? Redigert 15.September.2014 av Sturle Grønbeck (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 15.September.2014 Del på Facebook Svart 15.September.2014 Det finnes så vidt jeg vet ikke rep sett til de servopumpene, kun ny pumpe til rundt 10 båtlapper eller noe sånt. Har aldri prøvd, men det er sikkert mulig å få åpnet pumpen og bytte tetning på et eller annet vis ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.