Staz Startet 15.September.2014 Del på Facebook Startet 15.September.2014 Hei.Holdte på her om dagen å rense og rengjøre litt generelt på motoren. Klarte selvfølgelig å knekke minus skruen på startmotoren, tenkte meg ikke om da jeg prøvde å skru den ut..Finnes det noen måter å repparere skruen som børstene er festet i, eller lage en ny? Kan se ut som om de er klemt på å ikke loddet. Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 15.September.2014 Del på Facebook Svart 15.September.2014 Eg meiner at om det går an å få fatt i nye børster til ein anstendig pris, so har du, i tillegg til ny skrue, ogso børster med mykje å slita på, Og eg vurderer utifra dette bildet at der er svært lite igjen å slita på av desse børstane. Magne Sitér dette innlegget Link to post
Staz Svart 15.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.September.2014 Fant nytt børste sett til litt over 200 kr fra USA, ikke så ille som jeg trodde det skulle være.Fjærene er gode og børstene har ca 1 cm igjen, noen har litt mere. Men det er vel bare å bestille nye så man slipper å bli plaget senere.Takk for tips å svar.Mvh Torbjørn. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.