jensemann2 Startet 23.April.2005 Del på Facebook Startet 23.April.2005 (redigert) Hei. Etter at en f***s pøbel helte sjøvann i bensintanken på min splitter nye mercury 5 hk, tappet jeg ned forgasseren, tømte tanken og skylte den med rødsprit, skiftet filter på slangen osv. Har nå kjørt motoren i et par timer. Er det noe mer jeg bør gjøre? Er det nødvendig å åpne opp forgasseren, eller kan jeg være trygg på at evt salt vil være forsvunnet nå? Forresten, hva er det som feiler folk som gjør slikt noe? Redigert 23.April.2005 av jensjohnson (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 23.April.2005 Del på Facebook Svart 23.April.2005 God grunn til å bli forbannet, men du har nok gjort de riktige grepene og kan etter min mening trøstig putre videre nå! Ha en fortreffelig sesong! mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.