båtentusiasten96 Startet 16.September.2014 Link til dette innlegget Startet 16.September.2014 Er det mulig å sette turteller på marna rg12? I så fall hvordan? Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 16.September.2014 Link til dette innlegget Svart 16.September.2014 Sjekk denne tråden: https://baatplassen.no/i/topic/21721-turteller-i-baat/ Sitér dette innlegget Link to post
båtentusiasten96 Svart 22.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.September.2014 Der ja da vet jeg hvordan jeg skal gjøre det og, takk for svar :) Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 26.September.2014 Link til dette innlegget Svart 26.September.2014 (redigert) Jeg laget meg en enkel sak, det spørs om du skal ha synlig intrument eller bare lese av ifm justering av forgasser, tenning etc. Kjøpte en enkel sykkelcomputer på biltema, tror den kostet rundt 79,- Limte magneten på svinghjulet, og monternte pickup'en på ei lita blekkremse ved siden av. Fungerte greit nok til det jeg skulle ha den til. I daglig bruk hadde jeg aldri bruk for turteller. Tomgangen la på ca 200, og full fart på ca 900. kjørte stort sett ikke mer enn på 3/4 gass, da den siste 1/4 endringen bare tvinget akterspeilet ned uten å gi mer fart. Så etter at jeg brukte noen timer på å justere inn alt, så jeg aldri på hverken turtall eller noe annet igjen. Det bare fungerte Redigert 26.September.2014 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
TMe Svart 26.September.2014 Link til dette innlegget Svart 26.September.2014 Støtter "Honduras" her, turteller har du ikke bruk for på en slik motor. Ønsker du instrumenter ville jeg satset på en temp.måler og et voltmeter i stedet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.