håvard. Startet 18.September.2014 Del på Facebook Startet 18.September.2014 Hei.er det noen som har erfaringer med jerry båt? Er det plass til 2 voksne i båten.hva er max motor? Er 25hk for mye? Er det sjøsikker båt.ser det er noen på blokket.se.til salgs.artig båter ser d ut som. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 18.September.2014 Del på Facebook Svart 18.September.2014 (redigert) Har kjørt en med 9,9 2-takt når jeg var sneip på slutten av 80-tallet. Vanlig motor var 6-8 hk 2-t. Artig båt, men slår og spruter fælt, så svaret fra meg er nok nei på at det er en sjøsikker båt. Men moro var det :-) 25 hk blir nok alt for tungt for den lille loppa og dreper nok det lille den hadde av sjø- og kjøreegenskaper. Redigert 18.September.2014 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
håvard. Svart 18.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.September.2014 denne såg fin ut.er det plass til 2 voksne i denne båten?sap_2000 spruter sier du.over baugen da? Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 18.September.2014 Del på Facebook Svart 18.September.2014 Spruter forover såvell som til sidene pga flat baug med bratt vinkel. Blåser det bittelitt blir man våt. Ta en kikk på youtube. Søk " jerry båt" F.eks denne så ser du hvordan den går i sjøen. Den på bildet ditt ser nyere og litt anerledes ut enn de på 80-tallet. Ser den har step bl.a. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
smaaen2000 Svart 23.Januar.2016 Del på Facebook Svart 23.Januar.2016 Er det liv i denne tråden fortsatt? Jeg har akkurat kjøpt meg en liten Jerry! Tenkte å prøve diverse motorer. Har en 9,9 og denne thunderbolten på 20hk Mvh Jan Sitér dette innlegget Link to post
Carlin Svart 14.Mars.2019 Del på Facebook Svart 14.Mars.2019 Hvordan gikk det med 20 HK på Jerryen Jan? Ble det noe av? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.