glalaksen Startet 18.September.2014 Del på Facebook Startet 18.September.2014 Har lagt inn opencpn 3.2.2 og lagt inn CM93 kart. Disse ligger i en egen mappe som rar filer. Har prøvd å lese manualen (på engelsk), men finner ikke ut av det. Har klart det før på en annen pc så dette er veldig frustrerende. Noen som vil komme med forslag til hva jeg kan gjøre? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 18.September.2014 Del på Facebook Svart 18.September.2014 du kan ikke ha dem som rar filer...du må pakke dem opp....... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
glalaksen Svart 18.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.September.2014 Var redd for noe sånt. Forslag til hvordan jeg pakker dem opp? har windows8 (som jeg hater) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 18.September.2014 Del på Facebook Svart 18.September.2014 (redigert) finn ett program freeware eller shareware som pakker opp filer.......winrar eller noe.......og legg filerne i en mappe du kaller 'charts' sen i OpenCPN så i innstillinger så peker du på denne mappa ! nå sitter jeg ikke med min NavPC uten jobbpc'n men tror det er så jeg gjorde ! Redigert 18.September.2014 av Gunga Din (see edit history) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
glalaksen Svart 18.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.September.2014 Tusen takk. Skal ut på tur i natt/morgen tidlig og ville gjerne ha med denne. Dette var bare supert. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.