karlbru Startet 20.September.2014 Link til dette innlegget Startet 20.September.2014 Hallo godtfolk :-) Har fått ny båt og på denne er det en Mercury Verado 225 XL ( 4 takt, 6 cyl ) Både båt og motor er splitter nytt. Er det noen som kan supplere meg med tekniske tegninger til denne motoren. Har prøvd Mercurys nettsider og de har diverse, men det er dårlig kvalitet. De er heller ikke særlig villige til å gi fra seg slik info ( av forståelige grunner kanskje :-) Er ute etter tegninger med delenr. etc. Verkstedhåndbøker er også gode saker :-) Har ikke til hensikt å gå i konkurranse med Mercury på noen måte, men jeg ønsker bare å ha dette. Driver med maskineri til daglig i jobbsammenheng så derfor :-) Håper noen kan se på dette og gi meg en tilbakemelding. Sitér dette innlegget Link to post
Kiekhaefer Svart 20.September.2014 Link til dette innlegget Svart 20.September.2014 Ta kontakt med Ravns Garage, de skaffer verkstedhåndbøker. Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 20.September.2014 Link til dette innlegget Svart 20.September.2014 http://www.veradoclubparts.com/OEM_Service_Manuals_p/oem_service_manual.htm ....og her kan du bestille hvis du ikke får tak i brukermanual fra litt nærmere steder! Sitér dette innlegget Link to post
karlbru Svart 21.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.September.2014 Takker så mye. Skal sjekke begge :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.