Jump to content

Transport av båt, fra Florø til Oslo-Noen forslag?


Einar K

Recommended Posts

Jeg ønsker å transporere en båt - lengde:9m, bredde:2,9m, vekt:3tonn - fra Florø til Oslo.

 

Er det noen som har gode forslag til transportører som både er gode og seriøse - og gjerne så rimelig som mulig?

 

Det er kanskje noen som transporterer nye båter fra østlandet til Florø eller områdene rundt i ny og ne, som kan ta den med på hjemturen... eller noe slikt.

 

Er det noen som kjenner noen fraktebåter som traffikerer strekningen Florø - Oslo (evt. et sted på sørlandet).

 

Skulle jo gjerne kjørt båten selv - på sjøen, men har desverre ikke mulighet til det nå.....

 

Alle forslag mottas med STOR TAKK!

 

EInar

Redigert av Einar K (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Norsk Leca har en båt som frakter lecablokker langs kysten. Ta kontakt med Norsk Leca i Fredrikstad så får du nr. til skipperen på den båten. Jeg fikk fraktet båt fra Haugesund til Fredrikstad for kr. 4000.Du må da være tilstede når båten anløper en havn...for han setter den rett på vannet

Link to post
Share on other sites

Tror eg hadde prøvd med bil.

Snakk med de som går med oljeekspresser.

Snakk med Grieg i Kr.sund N (Grethe 95735701)

Klingsheim Sola Mob 95989241

NorCargo

Hvis det ikke haster kan du komme godt ut av det.

Sendte selv en motorsykkel fra Stavanger til Kr.sund N nettopp. Kostet meg ingenting. Men det må være når de har tid.

 

 

 

Johnny

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...