Einar K Startet 23.April.2005 Del på Facebook Startet 23.April.2005 (redigert) Jeg ønsker å transporere en båt - lengde:9m, bredde:2,9m, vekt:3tonn - fra Florø til Oslo. Er det noen som har gode forslag til transportører som både er gode og seriøse - og gjerne så rimelig som mulig? Det er kanskje noen som transporterer nye båter fra østlandet til Florø eller områdene rundt i ny og ne, som kan ta den med på hjemturen... eller noe slikt. Er det noen som kjenner noen fraktebåter som traffikerer strekningen Florø - Oslo (evt. et sted på sørlandet). Skulle jo gjerne kjørt båten selv - på sjøen, men har desverre ikke mulighet til det nå..... Alle forslag mottas med STOR TAKK! EInar Redigert 23.April.2005 av Einar K (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
håvar Svart 23.April.2005 Del på Facebook Svart 23.April.2005 Hei. En kompis fikk nettopp fraktet en 28 foter opp fra sandefjord til trondheim med en lastebåt. De går opp og ned annenhver uke ca. De hadde flere båter med. tror han betalte ca 8000. Håvar Sitér dette innlegget Link to post
Einar K Svart 24.April.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2005 Det høres bra ut Toy_store! Har du mulighet til å få navn på/telefon til - båten? Takk Takk!!! Einar Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Båtløs Svart 24.April.2005 Del på Facebook Svart 24.April.2005 Norsk Leca har en båt som frakter lecablokker langs kysten. Ta kontakt med Norsk Leca i Fredrikstad så får du nr. til skipperen på den båten. Jeg fikk fraktet båt fra Haugesund til Fredrikstad for kr. 4000.Du må da være tilstede når båten anløper en havn...for han setter den rett på vannet Sitér dette innlegget Link to post
skippy Svart 24.April.2005 Del på Facebook Svart 24.April.2005 Tror eg hadde prøvd med bil. Snakk med de som går med oljeekspresser. Snakk med Grieg i Kr.sund N (Grethe 95735701) Klingsheim Sola Mob 95989241 NorCargo Hvis det ikke haster kan du komme godt ut av det. Sendte selv en motorsykkel fra Stavanger til Kr.sund N nettopp. Kostet meg ingenting. Men det må være når de har tid. Johnny Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 24.April.2005 Del på Facebook Svart 24.April.2005 Prøv Olav thenden transport. Disse holder til å stryn, men driver over hele landet. Har brukte disse en del. Har stor kranbil med båtkrybbe. Skulle ha 9000,- fra Tønsberg til Stryn... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.