oj_knut Startet 22.September.2014 Del på Facebook Startet 22.September.2014 Noen som har kjennskap til hvordan eller om det lar deg gjøre å fjerne ryggputer fra AMT 200 DCm bak i u sofaen. Sitér dette innlegget Link to post
axel1 Svart 22.September.2014 Del på Facebook Svart 22.September.2014 Dra den rett opp. Etterpå kan du dra sideputene bakover Sitér dette innlegget Link to post
oj_knut Svart 25.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.September.2014 Er dette likt på alle modeller ?? Jeg har 2008 mod, har forsøkt å hale og dra de opp, men vil ikke rikke seg. Sitér dette innlegget Link to post
axel1 Svart 26.September.2014 Del på Facebook Svart 26.September.2014 Det vet jeg ikke. Jeg har 2010 mod. Der er det tre aluminiumsprofiler fast i bakveggen som man trer ryggstøtten ned på. Det hender at jeg må dra underdelen på ryggputen litt ut mens jeg løfter, siden profilene kan henge seg opp i underkanten på hullene. Du kan jo se i kalesje garasjen om de har låst ryggstøtten av med noen skruer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.