njal Startet 24.September.2014 Link til dette innlegget Startet 24.September.2014 Hei. Jeg og min bror har en maxi fenix, vi er 20 og 22 år. Hjemmehavn Drøbak. Vi pleier å ta med noen venner, og dra på tur i helgene. Ofte ender vi på Aker brygge. Vi har nå gått litt lei Aker brygge, og ser etter et alternativ. Sist helg var vi i Horten, det slo ikke helt an. Vi tenkte oss til Tønsberg førstkommende helg, men ser at bruåpningen har stengt! Vet noen om noen gode alternativer? Moss eller Drammen kanskje? Det bør være bra uteliv. Sitér dette innlegget Båten min:Livet med Tortuga, Maxi Fenix 28 fot Link to post
Worry II Svart 24.September.2014 Link til dette innlegget Svart 24.September.2014 (redigert) Jeg tror dere må se ann fredagen "Østafjells blir det kraftige vindkast fredag og lørdag, med vindkast opp i 20-25 meter i sekundet noen steder, ifølge meteorologen." Nettavisen: http://www.nettavisen.no/nyheter/fredag-kommer-hstens-frste-storm/8489976.html Blir Aker Brygge igjen, da ? Redigert 24.September.2014 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
njal Svart 24.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.September.2014 Vinden skremmer ikke, har tross alt seilbåt hehe. Sitér dette innlegget Båten min:Livet med Tortuga, Maxi Fenix 28 fot Link to post
njal Svart 28.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.September.2014 (redigert) Vi endte i moss i helgen. På fredag seilte vi til son i vestlig kuling. Blåste bra hele natten. På lørdag gikk vi for motor mot vinden til Moss. Vi lå på innsiden av brua, i kanalen. Det var helt topp! På lørdag var vi på "byen" også det var bra! De hadde tatt ned betalingsautomaten, så vi slapp havneavgiften. Koden til dusj fikk jeg av en kar på redningsskøyten. Deilig medvind tilbake til Drøbak i dag. Redigert 28.September.2014 av njal (see edit history) Sitér dette innlegget Båten min:Livet med Tortuga, Maxi Fenix 28 fot Link to post
Worry II Svart 28.September.2014 Link til dette innlegget Svart 28.September.2014 (redigert) Så dere nok, lå bak dere, på nye brygga. Synes dere la dere tidlig :-) Redigert 28.September.2014 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
njal Svart 28.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.September.2014 Ble ikke så alt for sent nei. Noen blir trøtte når det går i øl hele dagen hehe. Sitér dette innlegget Båten min:Livet med Tortuga, Maxi Fenix 28 fot Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.