Camarque44 Startet 29.September.2014 Del på Facebook Startet 29.September.2014 Hei. Har vært plaget med vann i motorrommet i høst. Har tatt opp båten til vinterlagring nå, og ved konserveringen oppdaget jeg at det ikke kom noe vann ut av de to hullene under drevplata. På sb maskin var alt i orden. Når jeg så i motorrommet var det mye væske, ca 15 liter. Noen som har en ide om hvor det kan komme fra? Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 29.September.2014 Del på Facebook Svart 29.September.2014 Siden du skriver nå i høst er det nærliggende å spørre om du er sikker på at det er sjøvann. (?) Kan jo være regnvann som kommer inn et sted. Sitér dette innlegget Link to post
Camarque44 Svart 29.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.September.2014 Hei. Nei, det er lekasje en plass. Kjørte gjennom 20 liter frostvæske, og mye av det var i motorrommet. Det kom heller ingen stråle ut av de to hullene under drevet. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 29.September.2014 Del på Facebook Svart 29.September.2014 Sprekk i eksosalbuen kanskje? Eller slangelekkasje... Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Camarque44 Svart 29.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.September.2014 Eksosalbuen? Tenker du på krøket? Jeg har demontert turbo nà (kjøpe ny) så vanskelig å sjekke. Var mye rustskader på krøket... Kan det komme inn så mye vann pga lekasje der? Jeg tenker noe feil med selve hornet nede ved drevet/skjoldet. ? Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 29.September.2014 Del på Facebook Svart 29.September.2014 Kommer det vann ut av eksosutløpet på drevet når du konserverer ? Sitér dette innlegget Link to post
Camarque44 Svart 29.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.September.2014 Hei. Ja, det kommer noe vann ut av drevet, men jeg stusset noe over at det ikke kom noe under skjoldet. Kom like mye vann ut av drevet på sb maskin , men der rant det i tillegg godt under skjoldet. Problemet har jeg trolig hatt i høst også. Men når motor ikke går, et det tydeligvis ingen lek. Bare når den går. Hvor kan det da være lekasje? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.