Enief Startet 29.September.2014 Del på Facebook Startet 29.September.2014 Hej! Min kjæreste og jeg har netop købt vores første båt. En folkebåt i tre fra 1960. Båden købte vi på Vesterøy/Hvaler, hvorefter vi sejlede den til Egersund. Da vi var nået så langt blev vi mødt af en periode med strid modvind og måtte efterlade båden, mens vi selv drog hjem til Norheimsund hvor vi begge er ansat ved Hardanger Fartøyvernssenter. Nu betyder jobb, uteoppdrag og lign. at vi begynder at få vanskeligt ved at få den hjem inden vinteren kommer. Da kom jeg til at tænke på forummet her. Tidligere her jeg anvendt det til at få beskrivelser af sejladser vi skulle ud på, osv. Det lader til at her er mange sejladskyndige medlemmer. Kansje der er en der kan hjælpe os? Helt konkret: Det vi søger er én eller to sejlere som har kompetence, lyst og tid til at sejle en folkebåt fra Egersund til Haugesund eller videre ind i Hardangerfjorden. Da vi begge er lærlinge (kjæresten min er dog igang med fagprøve denne uke!) er økonomien begrænset og vi kan ikke betale nogen særlig "løn". Det må altså være en sejler som har lyst på en sidste (kort) langtur inden vinteren sætter ind. Vi vil selvfølgelig dække omkostninger til rejse, mad undervejs, benzin (5hk mercury, velfungerende), havnepenge og et mindre beløb som tak for hjælpen. Hvis du er interesseret, eller kender nogen som kunne være, er det bare at tage kontakt her eller på mail: josefinebill@gmail.com. Det kunne være så fint! Hvis dette indlæg ikke passer sig for forummet er det også bare at sige til - er helt ny her :) Tusinde tak! Josefine Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.