TLSA Startet 30.September.2014 Del på Facebook Startet 30.September.2014 Hei, Jeg lurer på hvor septiktank vanligvis er plassert i en Bavaria 300, evt 32 Sport ( nesten samme innredning så kanskje samme plassering?) Septiktank hos meg er plassert styrbord side ved siden av motor. Jeg har generelt meget god plass i motorrommet grunnet kun en motor, men synes det er noe trangt på den ene siden grunnet septiktanken. Har også lyst til å benytte denne plassen til en større varmtvannsbereder. Hvor er tanken plassert hos de med dobbeltinstallasjon? Sitér dette innlegget “Should you find yourself in a chronically leaking boat, energy devoted to changing vessels is likely to be more productive than energy devoted to patching leaks." Link to post
fredrant Svart 30.September.2014 Del på Facebook Svart 30.September.2014 Hei! På 32 Sport (2 motorer) er tanken plassert på skottet innunder dollbordet, styrbord side i maskinrom - så jeg regner med at dette er likt som hos deg. Satte selv inn større varmtvannsbereder i våres, og hadde ingen problemer med plass der Sitér dette innlegget Link to post
TLSA Svart 30.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.September.2014 Ok, takk for svar. :) Sitér dette innlegget “Should you find yourself in a chronically leaking boat, energy devoted to changing vessels is likely to be more productive than energy devoted to patching leaks." Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.