TLSA Posted September 30, 2014 Share Posted September 30, 2014 Hei, Jeg lurer på hvor septiktank vanligvis er plassert i en Bavaria 300, evt 32 Sport ( nesten samme innredning så kanskje samme plassering?) Septiktank hos meg er plassert styrbord side ved siden av motor. Jeg har generelt meget god plass i motorrommet grunnet kun en motor, men synes det er noe trangt på den ene siden grunnet septiktanken. Har også lyst til å benytte denne plassen til en større varmtvannsbereder. Hvor er tanken plassert hos de med dobbeltinstallasjon? Quote “Should you find yourself in a chronically leaking boat, energy devoted to changing vessels is likely to be more productive than energy devoted to patching leaks." Link to post
fredrant Posted September 30, 2014 Share Posted September 30, 2014 Hei! På 32 Sport (2 motorer) er tanken plassert på skottet innunder dollbordet, styrbord side i maskinrom - så jeg regner med at dette er likt som hos deg. Satte selv inn større varmtvannsbereder i våres, og hadde ingen problemer med plass der Quote Link to post
TLSA Posted September 30, 2014 Author Share Posted September 30, 2014 Ok, takk for svar. :) Quote “Should you find yourself in a chronically leaking boat, energy devoted to changing vessels is likely to be more productive than energy devoted to patching leaks." Link to post
Recommended Posts