Dennav Startet 2.Oktober.2014 Del på Facebook Startet 2.Oktober.2014 Har nettopp rigget meg til med utstyr for hummerfiske. Vet at man skal bruke råtten fisk som agn. Noen som vet om noe annet enn råtten fisk som er egnet? Sitér dette innlegget Link to post
Hvalergutten Svart 2.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2014 Her finner du en del tips: https://baatplassen.no/i/topic/113059-kun-6-uker-til-hummerfisket-forberedelser-igang/ Jeg startet for et par år siden og brukte da avskjær jeg fikk i butikker. Lot det ligge i romtemperatur et par-tre dager for å få det til å lukte, og det fungerte greit. I fjpr og i år har jeg fisket makrell som har ligget i salt 1-2 måneder. Virket veldig bra i fjor, men på dagens trekk var det null hummer,,, Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Dennav Svart 2.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Oktober.2014 Takk for svar! Skal høre med butikkene i nærheten. Gleder meg veldig til å prøve hummerfiske. På hvilken dybde fisker dere? Sitér dette innlegget Link to post
Søringen Svart 2.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2014 Fra 5 til 40 meter. Tror de fleste prøver seg som oftest på dybder mellom 10 - 25 meter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.