Jump to content

Flyfoto visning i Marine Traffic forskjellig fra enhet til enhet?

Lars H.

Recommended Posts

I går fulgte jeg Life of London på veien fra Danmark til Tanumstrand via Marine Traffic. Og det var det nok andre som gjorde også, blant annet sap_2000. Han la ut en skjermdump da båten var fremme. Men han har et helt annet og nyere flyfoto enn jeg! På hans bilde er den nyeste ytterste flytebryggen med på bildet, men ikke på min skjermdump. Hvordan kan dette henge sammen? Jeg benytter PC, og sap_2000 vel en eller annen ipad. Men at det skulle ha noe å si, forstår jeg ikke.

bilde

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Da jeg har utvidet medlemsskap hos MarineTraffic tenkte jeg at det kanskje hadde noe med det å gjøre, at vi fikk tilgang til nyere bilder - men nei,

Får opp forskjellig bilde om jeg sjekker på PC (uten brygge) eller iPhone App (med brygge), utvilsomt 2 forskjellige bilder i databasen.

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Jeg har ikke noen ipad selv, så hvordan det er der får jeg ikke sett annet enn fra skjermdumpen til sap_2000. Nå har jeg sjekket på 3 windows-PC'er, og jeg får det samme "gamle" flyfotoet uansett windowsversjon og browser.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...