lua Startet 3.Oktober.2014 Link til dette innlegget Startet 3.Oktober.2014 Jeg skal ta min seilbåt (plast) på land, men er usikker på hvor mye skade den tar av at det er kuldegrader ute. Jeg blir ikke klok på svarene jeg har fått hittil, håper noen her kan komme med gode svar. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 3.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2014 Den må du forklare nærmere, så å si alle båter på østlandet og ellers i landet står jo på land igjennom vinteren uten at de tar skade av det ? Sitér dette innlegget Link to post
lua Svart 3.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2014 Det jeg ønsker å vite, er hvor viktig det er at skroget har tørket ut før det blir kuldegrader. Påstanden jeg ønsker å få innspill på, er at skroget ikke er helt tett, og fuktigheten som ligger i laminatet kan få det til å sprekke opp. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 4.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2014 Om en glassfiberbåt er så delaminert at det er et reelt problem bør den på land uansett vil jeg tenke... For å utføre de nødvendige reparasjoner. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 4.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2014 Er båten uskadet er det ikke noe fuktighet å bry seg om og den kan taes opp nårsomhelst. Du skal ikke høre på det gubbene som har fått i seg for mye epoksigass sier. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 4.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2014 En plastbåt som skulle kunne inneholde så mye fuktighet ville vert så myk og ødelagt at den neppe kan brukes vil eg tru ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
lua Svart 4.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2014 (redigert) Takk for svarene. Det er faktisk litt plaspest og noen småskader under vannlinja. Ikke akutt, men noe jeg tenker å reparere nå. Redigert 4.Oktober.2014 av lua (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.