kjetillunde Startet 4.Oktober.2014 Del på Facebook Startet 4.Oktober.2014 (redigert) Er det noe poeng å ha båtforsikring på en 14 fot skjærgårdsjeep med 40 hk firetakter fra 2003? Hva er vanlig? Redigert 4.Oktober.2014 av kjetillunde (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jche Svart 4.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2014 Jeg har forsikring på min rana 17 ihvertfall. Koster bare noen hundrelapper i året for full kasko, så jeg ser ikke helt vitsen med å droppe det. Sitér dette innlegget Link to post
morgull Svart 4.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2014 Det bør du absolutt ha. Er du uheldig å kjører på noen med båten så kan det nok fort koste deg 100.000'er eller mere. Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
aileenll Svart 4.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2014 Det bør du absolutt ha. Er du uheldig å kjører på noen med båten så kan det nok fort koste deg 100.000'er eller mere.Helt feil!! På sjøen har en kun ansvar dersom en har handlet grovt uaktsomt! Og da er det ingen forsikring som dekker! Men kaskoen dekker om andre er uheldig og ødelegger din båt! Så kasko er greit, ansvarsforsikring er tull, på sjøen! :-) Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Mouche Svart 5.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2014 Har du råd til å tape pengene båten er verdt? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Kaskazi Svart 5.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2014 Det er ikke krav om grov uaktsomhet for å komme i erstatningsansvar. Uaktsomhet holder! Det er for øvrig slik som Mouche skriver i innlegget over, har du nok midler til å dekke tap og skade trenger du ikke forsikring. Staten forsikrer ikke sine eiendeler..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.