Superkul Startet 5.Oktober.2014 Del på Facebook Startet 5.Oktober.2014 Hvordan får jeg av disse ryggstøer / puter ?? jeg fant lett den fremste skruen men akterover finner jeg ingen ting Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Sjøga Svart 5.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2014 skal være en bakover også. hadde av de samme på min 21 foter. på min var det 9 eller 11 mm fastnøkkel. gjennomgående. gå nedi rommet bak å kjenn oppover der kansje. ble litt usikker på om det faktisk var 17mm mutter der jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 5.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Oktober.2014 ja den henger i bakant og jeg har kjent etter fra bunn og opp på baksiden , men fant ingen Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Torsen67 Svart 5.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2014 Hm, slet med det samme inne i cabinen på Windyen. Fant ikke ut av det. Men jeg kan ikke skjønne noe annet enn at det må være festet ifra baksiden? Dumt å ha de der nå da det lett blir skader på de. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 5.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Oktober.2014 hvis ingen luringer har limt det fast da får lete videre Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Sjøga Svart 6.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2014 mener også den bakre ryggstø må av først. ellers får du ikke dratt den ut. den må draes rett ut. bolten sitter vel ca ved bakre knapp om jeg ikke husker feil. høyt oppe på det trangeste Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 6.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Oktober.2014 okei - takk for svar - skal prøve igjen i mrg , skal sy om alt så er vel like greit og vrenge av ryggen bak også Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
dracoterje Svart 6.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2014 Måtte ligge på ryggen i stuerommet , da nådde jeg akkurat skruen. Tror det er riktig at det er 17 m/m Sitér dette innlegget Link to post
Sjøga Svart 6.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2014 bra. jeg trakk om min i blå sumbrella med hvite kanter. ble veldig fint det :) og nye stoler som kan vippes opp i fremkan. stolene er lik pris på nye ferdig trekkt som å trekke om de gamle. se om jeg finner bilder Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 6.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2014 Det sitter vel 2 stk 17mm muttrer bake ved koppholderne. Bakryggen må ut først. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøga Svart 6.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2014 Laget også stor kjøleboks i dørken. ble ca på 80 liter og var fantastisk til all mat og drikke på langturer. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 6.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Oktober.2014 Tøft - du får se innom prosjekt tråden min Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Torsen67 Svart 6.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2014 Flott! Hva må man regne med at en sånn omtrekningsjobb koster Chatrine? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøga Svart 6.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2014 4000kr for puter,rygger og sidetrekk og 2000kr pr stol ferdig levert med riktig trekk. dette er nå ca 7-8 årsiden. har kikket på prosjekt tråden din dracojab. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.