Karl Thorsen Posted October 7, 2014 Share Posted October 7, 2014 Jeg tenker å overta en gammel livredningsbåt fra min tante. Det er en stødig båt, men det er egentlig bare skoget som har verdi - en total renovasjon må til for å få den hyggelig igjen. Den er vel 15" , tverr bak - naglet aluminium - minst 30 år gammel. Har noe slikt en salgsverdi for min tante - jeg vil jo nødig lure henne med nærmest å bare overta den og vil gjerne ha noen tanker fra dere rundt dette. Quote Link to post
index Posted October 7, 2014 Share Posted October 7, 2014 Kan umulig ha store verdien. Men en artig båt er det nok uansett. Quote "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Hjeltefjord Posted October 7, 2014 Share Posted October 7, 2014 Nei,dette har liten og ingen verdi annet enn bruksverdien målt i båtglede på sjøen. Quote Link to post
Karl Thorsen Posted October 7, 2014 Author Share Posted October 7, 2014 Kun et skrog ja Quote Link to post
Popeye70 Posted October 7, 2014 Share Posted October 7, 2014 Betalingen din er å overta båten vederlagsfritt, så hun slipper å ordne fjerning/salg/bortgivning. :-) Quote SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Recommended Posts