Willing and Able Startet 7.Oktober.2014 Del på Facebook Startet 7.Oktober.2014 Noen som kunne tenkt seg å være med som mannskap på "Wilma" en Willing 31, fra Langesund til Kristiansand/Randesund etter helga? Jeg trenger noen som har litt erfaring da, men seilbåttypen skal tåle både vind og sjø godt, i følge andre eiere som har seilt båttypen over Atlanteren. Har seilt 4-5 ganger med Listerskøyte og Colin Archer, samt "Wilma" èn gang og har fått litt erfaring, men trenger litt mer for å bli litt tryggene. Romslig båt og 9 sengeplasser 4 single - veldig gode :-) Jeg har sjøkart for strekningen og vi må prøve å "smeige" der vi kan Jeg bor i Kristiansand og kjører opp dit, parkerer der og heiser seil, med gummijolle m/8 hk Yamaha og en Redningsflåte fra langt inn i forrige årtusen :-) Ta kontakt :-) Sitér dette innlegget Link to post
Festina_Lente Svart 8.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2014 Legg ut en melding på Sorgenfriportalen også. Det fant min fetter mannskap for turen Ålesund - Kristiansand i påsken. God tur! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.