Bitteliten Startet 10.Oktober.2014 Del på Facebook Startet 10.Oktober.2014 Jeg skal selge jolla vår. En Williams 285 Turbo jet. 100 hk vannjet. Går som ei kule og stabil og trygg som ingenting annet. Men nå blir den ikke brukt nok (den går noen få timer i sesongen), så da er det bedre å selge. http://www.williamsjettenders.com/T285 Spørsmålet mitt er om jeg bør legge den ut for salg nå - som den står i garasjen ferdig vinterkonservert og servet, eller om jeg bør vente til våren. Hva tenker dere? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 10.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2014 Forsøk nå, til neste år er den et år eldre... Får du ikke forventet pris, er det bare å ta den ut av Finn, å vente til våren... Husk, forventet pris må være edruelig i disse tider... Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 10.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2014 Har forsøkt å selge to småbåter nå i høst, ingen henvendelser. Tros ingen gidder å handle nå for å ta vare på det gjennom vinteren, lettere å kjøpe ferdig på vannet til våren. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 10.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2014 Hvor mye skal du ha for den ? Hvor ligger den ? Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
baatsman Svart 10.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2014 Spesiell jolle, ikke mange til salgs. Tror kanskje at det er et marked året rundt på de. For øvrig så tenker jeg på og kjøpe hekkthrustler og kartplotter nå. På fb en ny Raymarine 9/12 tommer. Så i går en nyere E serie ble lagt ut og bud gitt. Ble solgt fort. Så markedet reagerer fort på int produkter. Ellers kan vi bytte jolle likt Bitters. Du har jo prøvd den tidligere så det er grei skuring tenker jeg. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Krimart Svart 10.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2014 Legg den ut nå. Hvis du legger den ut nå og får en kjøper som vil betale det du ønsker nå i høst er jo saken biff. Hvis ingen kjøper lar du annonsen ligge ute helt til våren, du taper jo ikke noe på det. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 13.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2014 Takk for tips. Jolla ble lagt ut for salg lørdag og solgt i dag. Som skrevet over, mye handler om rett pris Sitér dette innlegget Link to post
Frese på Svart 13.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2014 Så annonsen - god pris. Hadde kjøpt den selv om jeg hadde hatt mulighet til å ha den på plattformen Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 13.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2014 Jeg også, pris burde vært lagt ut, hadde kjøpt den tvert men det dukket jo ikke opp pris Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Bitteliten Svart 13.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2014 (redigert) Den lå på finn med pris og alt som skulle til. Og link på facebook side for salg av båtutstyr. Hva er problemet? Annonsen ble slettet finn da jeg hadde fått pengene :-) Redigert 13.Oktober.2014 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.