Torsen67 Posted October 10, 2014 Share Posted October 10, 2014 Hei igjen. Da vi tok av drevet i dag så var det olje i belgen. Er vel en simering som har gått? Noen som vet hva en slik service vil koste rundt Oslo området? Quote Link to post
Camarque44 Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 Hei. Jeg skal bytte noen simringer i drevet, og har valgt å sende det til BOE (yngvar Ytrevø) han bor i FISKARSTRAND, så det er et stykke dit. Han er tilfeldigvis i oslo i helgen, så sender det med han på søndag. Ellers er det vel LASA i oslo som gjør slike jobber. Quote Link to post
Torsen67 Posted October 11, 2014 Author Share Posted October 11, 2014 Er vel det samme jeg skal bytte på min. Hvilke pris fikk du? Kan godt ta det på IM... Quote Link to post
Torsen67 Posted October 11, 2014 Author Share Posted October 11, 2014 Sendte han en prisforespørsel nå... Quote Link to post
Camarque44 Posted October 20, 2014 Share Posted October 20, 2014 Hei. Så svaret først nå;) har sendt drevet, han tar kontakt når jobben er gjort. Kan gi deg tilbakemelding da. Quote Link to post
Torsen67 Posted October 20, 2014 Author Share Posted October 20, 2014 Supert, gjør det... Quote Link to post
Camarque44 Posted December 4, 2014 Share Posted December 4, 2014 Hei.. Da er drevet ferdig. Byttet simring ved gearvelger, samt at gearakselen...eller hva det heter, måtte pusses/gjøres glatt før det ble montert sammen igjen. Drevet blir levert med olje. Timeantallet for jobben kom på 2,5 timer. Mvh gisle. Quote Link to post
Fru Jacobsen Posted December 4, 2014 Share Posted December 4, 2014 Du kan jo prøve å ringe Båtmotoren As i Oslo. Tror han er flink Quote «Når du snakker gjentar du det du allerede vet, hvis du lytter kan du lære noe» D1 Link to post
Torsen67 Posted December 4, 2014 Author Share Posted December 4, 2014 knugisto: kan du røpe hva du betalte for dette? Gjerne på IM. Vi har ikke sendt av gårde vårt enda. Quote Link to post
Camarque44 Posted December 4, 2014 Share Posted December 4, 2014 Jeg skal møte han halv 9 i morgen tidlig, før han drar videre. Quote Link to post
Recommended Posts