Torsen67 Startet 10.Oktober.2014 Del på Facebook Startet 10.Oktober.2014 Hei igjen. Da vi tok av drevet i dag så var det olje i belgen. Er vel en simering som har gått? Noen som vet hva en slik service vil koste rundt Oslo området? Sitér dette innlegget Link to post
Camarque44 Svart 11.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2014 Hei. Jeg skal bytte noen simringer i drevet, og har valgt å sende det til BOE (yngvar Ytrevø) han bor i FISKARSTRAND, så det er et stykke dit. Han er tilfeldigvis i oslo i helgen, så sender det med han på søndag. Ellers er det vel LASA i oslo som gjør slike jobber. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 11.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Oktober.2014 Er vel det samme jeg skal bytte på min. Hvilke pris fikk du? Kan godt ta det på IM... Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 11.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Oktober.2014 Sendte han en prisforespørsel nå... Sitér dette innlegget Link to post
Camarque44 Svart 20.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2014 Hei. Så svaret først nå;) har sendt drevet, han tar kontakt når jobben er gjort. Kan gi deg tilbakemelding da. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 20.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Oktober.2014 Supert, gjør det... Sitér dette innlegget Link to post
Camarque44 Svart 4.Desember.2014 Del på Facebook Svart 4.Desember.2014 Hei.. Da er drevet ferdig. Byttet simring ved gearvelger, samt at gearakselen...eller hva det heter, måtte pusses/gjøres glatt før det ble montert sammen igjen. Drevet blir levert med olje. Timeantallet for jobben kom på 2,5 timer. Mvh gisle. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 4.Desember.2014 Del på Facebook Svart 4.Desember.2014 Du kan jo prøve å ringe Båtmotoren As i Oslo. Tror han er flink Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Torsen67 Svart 4.Desember.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Desember.2014 knugisto: kan du røpe hva du betalte for dette? Gjerne på IM. Vi har ikke sendt av gårde vårt enda. Sitér dette innlegget Link to post
Camarque44 Svart 4.Desember.2014 Del på Facebook Svart 4.Desember.2014 IM sendt Sitér dette innlegget Link to post
Camarque44 Svart 4.Desember.2014 Del på Facebook Svart 4.Desember.2014 Jeg skal møte han halv 9 i morgen tidlig, før han drar videre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.