kjeg Startet 13.Oktober.2014 Del på Facebook Startet 13.Oktober.2014 Hei På min plastbåt har jeg for noen år siden malt dekket i Shipolin. Denne sitter bra, men slites fort. Jeg lurer på om det er noen som vet om man kan male over shipolin med 2-komponet. Jeg ser for meg at å fjerne all shipolin blir en formidabel jobb. Kjell Sitér dette innlegget Link to post
Sydkorset Svart 13.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2014 Hei På min plastbåt har jeg for noen år siden malt dekket i Shipolin. Denne sitter bra, men slites fort. Jeg lurer på om det er noen som vet om man kan male over shipolin med 2-komponet. Jeg ser for meg at å fjerne all shipolin blir en formidabel jobb. Kjell Jobber en del med maling til sjøs, og generelt må jeg si at tokomponent oppå enkomponent er heller en dårlig kombinasjon. Det går til nød med enkomp. på tokomp, men med heller variabel heft. Det som i verste fall vil skje, er at den gamle malinga di vil "koke". Men når det er sakt, har jeg opplevd å male Jotun Hardtop på Jotun PilotII med vellykket resultat. Råder deg til å prøve et lite felt for å se hvordan det sitter. Det er eneste fasiten..... Sitér dette innlegget Link to post
kjeg Svart 13.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2014 Takk for svaret. Jeg får prøve med et lite felt. Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 14.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2014 Jeg malte over shipolin med to komp fra Biltema og det gikk helt fint på stålbåten i de 9 årene jeg hadde den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.