tomzern Startet 25.April.2005 Link til dette innlegget Startet 25.April.2005 Hei! Går rett på sak: Skal fikse noen småskader og en litt større glassfiberskade på båten, så er planen å bruke 2-komponent glassfibersparkel...Båten skal lakkes med Perfection Toplac etter skadene er fikset! Er det noe spesielt jeg må gjøre før eller etter jeg har sparklet, bortsett fra pussing? Mvh Tomzern=) Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
eysteind Svart 25.April.2005 Link til dette innlegget Svart 25.April.2005 Dette kommer helt ann på hvor stor skaden er. Og hvor den er. Under vannlinjen? gjennomgående hull? Sitér dette innlegget Link to post
tomzern Svart 25.April.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2005 Den ene skaden er vel ca. 5*15 cm og er delvis under vannlinjen, mest over, ikke dyp, men gjennom gelcoaten, de andre skadene er bittesmå hakk og slikt over vannlinjen Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
Sinus_nor Svart 25.April.2005 Link til dette innlegget Svart 25.April.2005 Vis oss noen bilder så er det lettere å hjelpe. Men så lenge sparkelen ikke skal være en del av skroget eller utsettes for store belastninger, er det nok å gjøre godt rent først. Vask gjerne med rødsprit før du sparkler, da får du godt feste. (sliping av området først - selvfølgelig) Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 25.April.2005 Link til dette innlegget Svart 25.April.2005 viss den er så stor som 5*15 durde du vell legge inn no duk også Sitér dette innlegget Link to post
TwinCab Svart 25.April.2005 Link til dette innlegget Svart 25.April.2005 Du får vel de fleste svarene her http://www.ungsejl.dk/TipogTrim/vedligehol...d_glasfiber.htm Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.