Geir Hel Startet 18.Oktober.2014 Del på Facebook Startet 18.Oktober.2014 Vuderer å kjøpe ny liten 4 takter men ka skal eg velge av 4 til 8 hk Har ein gammel men god 4 hk 2 syl totakter veldig lett å bære,men vrien å bruke under teine fiske i litt sjø,pluss den bruker litt bensin. Har lurt på 6 hk,men har lyst på 2 syl men da må eg opp til 8hk som blir ett pris hopp eller kan eg nøye meg med 4hk uten å miste mye krefter. Komme til å bli brukt på ein 15 foter og 10 foter Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Trulte37 Svart 18.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2014 Hei. Far min kjøpte en ny 6hk Suzuki ensylindret nå i år og den vibrerer latterlig mye på litt turtall. Forplanter seg i hele jolla. En 14 fot Askeladden. Jeg støtter tanken din om tosylindret. Særlig til 15 fot jolla. Sitér dette innlegget Ideell båt er den som ikkje får større fart enn at føraren reagerer like snart Link to post
Ask Svart 19.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2014 Hei Kva gjer den gamle 4-hestaren vanskeleg å bruka? Sjølv brukar eg ein 1999-mod 5-hk til rusefiske om vintrane. Det fungerar heilt utmerka. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 19.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Oktober.2014 Den har bare fri og foråver gear, må snu motoren rundt. Er normalt ikke noe problem, men i litt sjø så må ein ha litt ekstra gass å da reise motoren seg. pluss at eg må fylle bensin hver gang på hjemturen Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
kromfelgen Svart 19.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2014 Hvor stor betydning har vekten på motoren? Det er som oftest en relativt stor økning i vekt fra 6hk til 8hk. 4hk til 6hk veier ca. like mye. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 19.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Oktober.2014 Blir tatt av ofte siden båtene ikke er selvlensande å helst står på henger Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.